loader-img-2
loader-img-2
دبي اليوم
04 October 2023
- ٢٠ ربيع الأوّل ١٤٤٥ -

دبي اليوم
  1. الرئيسية
  2. أخبار
  3. ثقافة وفن

تامر حسني مع أسيل عمران يحتل المركز التاسع عالميا بكليب حوا

تامر حسني مع أسيل عمران يحتل المركز التاسع عالميا بكليب حوا

احتفل النجم تامر حسني باحتلال أغنيته الأخيرة مع أسيل عمران "حوا" المركز التاسع عالمياً، ضمن أكثر الأغنيات انتشاراً، وبدأ تامر في تقسيم الكليب إلى مواقف كوميدية مماثلة لما يحدث على موقع التيك توك، ونشرها عبر كل منصاته على مواقع التواصل الاجتماعي.

تامر احتفل بنجاحه مع أسيل عمران، ونشر صورة من قائمة أكثر الأغنيات انتشاراً، وعلق عليها عبر ستوري حسابه على انستغرام قائلاً: تامر حسني يحتل المركز التاسع عالمياً في أقل من 20 ساعة بعد إصدار كليب "حوا" من ألبوم هرمون السعادة.

الأغنية كلمات وألحان تامر حسني، وتوزيع وميكس وماستر علي فتح الله، وتعد التعاون الثاني بينه وبين أسيل عمران بعد نجاح كليب "ناسيني ليه" وسبق أن كشف تامر عن فكرة كليب "حوا"، مؤكدا أنهما حاولا تقديم المواقف الكوميدية لقصص الحب على السوشيال ميديا، وكان الهدف في البداية طرح مقاطع عبر التيك توك، ولكن تطورت الفكرة وصارت أغنية وفيديو كليب.

وقال تامر عبر حسابه بموقع تويتر: في علاقات الحب الكوميديه بين الراجل والست او الولد و البنت ... الحقيقه لقيت السوشيال ميديا المحليه و العالميه مش مقصره و مش سايبه موقف مش متمثل.. فكنت همثل موقف منهم انا و اسيل و ينزل تيك توك نشارككم بيه و نهزر بيه معاكم

تابع تامر حسني: فجأه الحماس اخدنا نصور مشاهد اكتر لحد ما الحماس اڤور مننا وصلت لفكره تانيه خالص اني اعمل اغنيه تعبر عن معظم مواقف السوشيال ميديا المعروفه بين الشباب و البنات في الحب و الغيره و معاها مواقف جديده و نصورها كليب ... انتظروا الكليب غداً ان شاء الله في تمام السادسه مساءً.. اغنية حوّا

وكشف تامر حسني عن تعاونه مع أسيل عمران للمرة الثانية قائلا: رجعنالكم تاني انا و النجمه الجميله اسيل عمران بعد كليب ناسيني ليه اللي كلكم حبيتوه.. بس دلوقتي مش كليب بس احنا بنحضر رحله فنيه اطول كنتوا مستنيينها من زمان ... انتظروا اول خطوه في الرحله و هي كليب اغنيتي الجديده ( حوّا ) من البوم هرمون السعاده.

• إرسال تعليق
• تعليقات المتابعين
كن أول من يكتب تعليقًا على "تامر حسني مع أسيل عمران يحتل المركز التاسع عالميا بكليب حوا"